عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 175
بازدید کل : 45438
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



...چند روز دلم

 

 
چند روزه دلم گرفته اما نیستی که ببینی
من برات غزل بخونم تو کنار من بشینی
آره خیلی وقته رفتی شب من هم بی ستاره ست
دفتر شعرای عشقم وقتی نیستی بی ترانه ست
بی تو بودن واسه ی من شده عادت شب و روز
رفتی و چیزی نذاشتی غیر غصه های دیروز
دلتو از من بریدی شدی هم خونه ی شادی
من برات موندم ولی تو دل به یه غریبه دادی
می دونم چیزی نداشتم واسه ی تو غیر غصه
اما کی به جز دل من حال قلبتو می پرسه؟
فاصله وقتی رسیدی واسه ی من شد فراموش
واسه یکبار هم نشد که تو رو حس کنم در آغوش
فاصله یعنی گذشتن از تموم غصه هامون
اما فاصله گرفتی با همه گذشته هامون
اون روزای عاشقونه که توی دلم
 نشستی
اومدی و در به روی همه دلتنگی ها بستی
اون روزایی که من و تو آخر ترانه بودیم
واسه زندگیه فردا شعر خوشبختی سرودیم
خاطرات تلخمون رو جا گذاشتیم توی دیروز
چقدر سختی گشیدیم تا رسیدیم ما به امروز
اما چی شد که دل تو بادل من شد غریبه؟
انگاری دلم تو دنیا از خوشی ها بی نصیبه
کاشکی که مابرمی گشتیم به همون روزای تازه
کاشکی که دوباره قلبم دل به عشق تو ببازه

 



نظرات شما عزیزان:

ارمین
ساعت22:01---23 شهريور 1391
دل به دريا میزنم


دريا خروشان است...می میرم...


مگر در وقت جان دادن،تنت را سخت در آغوش خود گیرم


به دريا میزنم


دريا مرا سوی تو می آرد


اگرچه بوسه های سنگی اش بر قلب زارم زخم می کارد


محمد جواد
ساعت23:49---3 تير 1391
بدون تو هیچم و پوچم ای سرا پا احساس



من اگه تو نباشی دیگه وجود ندارم در این زمین



من بی تو ای یارم یاوری ندارم



من فقط تورو دارم تو رو دارم



از برق نگاهت فهمیدم که عاشقی



و منم میدونم که عاشق منی



و منو تو باهم از روی زمین پر میکنیم



به امید آن روز...پاسخ:ممنون عزيزم


مجتبي
ساعت17:12---3 تير 1391
سلام نفس جان

*حسین سلطان عشق،عباس ساقی عشق،زینب شاهد عشق و سجاد راوی عشق. کاروان عشق در راه است و خود
پاسخ:سلام بتوهم تبريك ميگم خواهش حتما


مهدی
ساعت14:04---1 تير 1391
این تنهایی نیست که از آن می ترسم



ترسم از این توهم است...



که در نبودنم



گاه دیوانه وار



سرت را از فرط بی قراری هایت



و از ترس دیدن تمام نبودنم



به دیوار خواهی کوبید...



آیا خواهی کوبید؟؟؟
پاسخ:اگه نياي سر بزني اره ميكوبم عزيزممممممممم ممنون


فرهاد
ساعت13:06---1 تير 1391
ز دل تو در دل من نکته​هاست آه چه ره است از دل تو تا دلم


گر نکنی بر دل من رحمتی وای دلم وای دلم وا دلم وبلاگ خیلی قشنگ آرزوی موفقیت همیشه برات دارم پاسخ:ممنون گلم


arezoo
ساعت10:18---1 تير 1391
فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست ؟ / من که هر لحظه به یاد تو و دلتنگ تو ام



هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگی من / آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد تو ام ؟
پاسخ:كاش ميشد اجييييييييييييي ممنون


مجتبی
ساعت17:42---31 خرداد 1391
سلام نفس جان

خوبی ؟

نیستی ؟

چه عجب یادی از ما کردی

ممنون که سرزدی

منتظرتمپاسخ:ممنون ولي نامرد من كه سر ميزنم تو نمياي بعد ميگي چه عجب؟


محمد
ساعت11:50---31 خرداد 1391
سلام نفس

وبلاگ قشنگی داری موفق باشیپاسخ:ممنون عزيزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 31 / 3 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com